marble-2398946.jpg
marble-6815652 (1).jpg

Usein kysytyt kysymykset

background-gea2d5fb55_1920.jpg

Vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin:

Mitä teen jos olen sairas juuri ennen varattua aikaani/ perheenjäseneni on sairas / olen ollut kontaktissa sairaan ihmisen kanssa?

- Ilmoita meille puh. 041-7582465 (Helsinki) soittamalla tai viestillä tai suoraan oman kampaajasi puhelinnumeroon.Toimi vastuullisesti ja suojele muita. Varaamme sinulle ja järjestämme sinulle uuden ajan kun olet terve/ perheenjäsenesi on terve. Emme peri sakkoa jos olet sairaana.

Saako opiskelija tai eläkeläis-alennusta?
- Ikävä kyllä meillä ei ole alennuksia 

 

Saako hiuksissa olla muotoilutuotteita tullessasi Deva Cut leikkaukseen? 
- Kyllä saa olla.

Leikataanko Deva Cut leikkauksessa paljon kerroksia?
- Leikkaus leikataan täysin asiakkaan omien toiveiden mukaan.

Saanko kiharaneuvontaa?
- Ehdottomasti! Saat myös lopuksi infopaketin halutessasi.

Saanko omalle hiuksille sopivat tuotteet?
- Ehdottomasti! 

Haittaako jos hius on likainen?
- Ei haittaa.

Teettekö ollenkaan kasvivärejä tai savivaalennuksia?
- Helsingissä kyllä. Anna tekee kasvivärjäyksiä ja hänelle voi varata aikoja tammikuusta alkaen. Muuten käytämme normaaleja värejä ja vaalennusvärejä. Pystymme kuitenkin tehdä todella hellävaraisen sekoituksen.

Timmassa ei näy aikoja, onko minulle silti aikaa?
- Timma on aina päivitetty ja ajankohtainen, ja sieltä löytää aina seuraavan vapaan ajan.

Kuinka kauan odotan omaa aikaa?
- Tällä hetkellä löytyy heti vapaita aikoja!

Onko teillä usein peruutusaikoja?
- Löytyy niitäkin, 
voit lähettää meille sähköpostia ja ilmoittautua peruutusjonoon. 

Miten otan teihin yhteyttä?

- Löydät Helsingin yhteystiedot täältä ja Espanjan täältä. 

 

Voinko ostaa teiltä Curly Girl Approved tuotteita?
- Kyllä, tervetuloa ostoksille suoraa liikkeeseemme Helsingin keskustaan tai nettikauppaamme